en lördag i valbo

good afternoon :)

gick upp vid tio idag, var dock inte riktigt så utsövd som jag ville att jag skulle vara.
hämtade markus vid 1tiden, och han var bra i gasen. något som han får sota för idag, för gud så dåligt han mår.
han bara spyr o spyr..haha ! men som man brukar säga, det kostar att ligga på topp.

efter att jag klivit upp så skickade jag sms till marie och frågade om hon ville följa med till valbo.
det ville hon, så vi åkte väl in dit vid halv 11.
hittade en hel del idag faktiskt :) jag är nöjd. det blev ett par jeans, en skjorta, ett linne samt ett par skor. just ja, en liten partyklänning också :) som jag hade hoppats på att få använda idag, men det ser inte ut som att det blir så. är det någon av er mina vänner som läser och ska ut, så hojta gärna till :) jag är verkligen inte omöjlig.

i onsdags så var jag på ettårs återbesök på sjukhuset, hade veckan innan varit och lämnat blodprover för att se hur mina värden är.
jag har varit lite orolig över dem, eftersom jag slutat äta medicinen som jag egentligen skall äta för resten av livet. måste det eftersom jag inte får i mig allt det som jag behöver via maten, eftersom portionerna är så små.
hur som helst, min läkare gemförde proverna med dem proverna och resultat jag lämnade för ett halvår sedan..och det var en ganska stor skillnad. dock inte till det bättre. så jag måste börja äta alla tabletter igen, för annars kommer inte kroppen att orka. så nu är det skärpning med det från min sida.
jag har inte (som tur är) känt av att jag har alldeles för låga värden, men det smyger sig väl sakta på och sen blir det väl som det blir..aja, jag ska iallafall skärpa till mig nu :)

nu ska jag nog ge mig ut på en liten promenad :) helt ensam, för jag lär ju knappast få markus med mig..suck !

hoppas ni får en trevlig lördag !
kiss !


en bild på mig från när vi var på kryssning i slutet av augusti.

Kommentarer
Postat av: matilda

hihi vad glad jag blir att det kommer upp nått sånt man kan få läsa! så svårt att hålla koll på dej annars ;) hoppas allt är bra och vi måste ses snart! pussokram

2010-10-02 @ 21:56:44
URL: http://trillskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0