härliga söndag :)


idag har vi varit effektiva både jag o markus :)
jag struntade i att olja in utemöblerna, det fick markus göra. istället började jag med att tvätta alla fönster :)
alla är klara utvändigt, har bara insidan kvar på några. skööönt :) och herre jamalia vad fina dem blev :)
åkte till bernö också och köpte nya blommor till köksfönstret :) mycket fint och bra blev det :)

nu håller markus på att göra lite mat, idag blir det kyckling wok :)
han är så duktig på att laga mat markus, och tur att han tycker det är roligt :) för det gör då inte jag :)

ikväll blir det mys i soffan igen, först ut är den sista hyrda wallander filmen, sen blir det irene huss :P
jag själv tycker inte att irene huss filmerna är sådär superbra, men dem duger.
har köpt lite godis också :)

idag är sista dagen jag är rökare också. imorgon slutar jag med dem dumheterna !
det ska bli så himla skönt..och gud vad det kommer försvinna en massa måsten :)
har rökt 3 ggr idag kanske, o fy bubblan vad jag tycker att det är äckligt. det är väl förmodligen för att jag ska sluta imorgon, för annars tycker jag att det är förbaskat gott.

nu ska jag hjälpa markus lite med maten, skära lite grönsaker osv :)
ha en fin kväll !
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0