onsdag, superhärligt !

dagarna går så himla snabbt, snart är det helg igen :)
jag tycker att det är måndag och fredag hela tiden, hihi :) men ack så skönt att det går fort.

i helgen skall markus äntligen börja nere källaren, är en cementkant på kanske 2dm som skall bilas bort. så det ska markus o hans far roa sig med på lördag :) hoppas dem hinner klart bara så markus kan beställa allt virke osv sedan till veckan :) vill öppna upp nuuuuuuu :P men jag får allt vänta ett tag till :)

nu kl 8 ska jag kolla på bonde söker fru :) ska glutta runt lite här nu, sen kolla på det i sängen.
är sjukt trött idag..men nu är det bara torsdag o fredag kvar att kliva upp, sen får jag sova liiite till iallafall :)

vi hörs imorgon !
kramis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0