pånyttfödd, haha ja kanske :)

hej på er !
hoppas att det finns några trogna läsare kvar där ute efter några månaders (!) uppehåll :)
men det tror jag nog att det ska göra :)
har funderat lite nu, och jag tror att jag ska börja blogga lite smått igen.

jag har beställt en ny telefon, och med den kommer jag kunna knäppa bilder, och då blir det roligare att blogga.
när man kan bjuda på lite bilder :) vet dock inte när telefonen kommer, beställde den för drygt 1mån sedan, men får säkert vänta en månad till..suck !
aja, den som väntar på något gott..

hör och häpna, men jag har bytt jobb också :)
det var ett riktigt stort o viktigt steg jag tog, och jag känner verkligen att jag gjort rätt också.
trivs som fisken i vattnet ! ända från dag 1 så har alla, verkligen alla mer eller mindre tagit emot oss nya med öppna armar, och det värmer något otroligt. alla är supergoa och jag är superlycklig :)
jag har betydligt bättre betalt, 5tusen mer i månaden är verkligen inte fy skam :)

med huset så går allt bra, vet inte hur insatt ni är..men vi ska ju som sagt göra ett vardagsrum i källaren, öppna upp och göra en trappa ner, och det tror jag faktiskt att markus ska börja med imorgon :) om han är pigg vill säga, han är ute på en after work idag och har inte kommit hem ännu.
får se när han ringer och ska hem :)

började min fredagskväll med att mysa ner mig i soffan med ett glas vin..men det tog emot så mycket med vinet idag så jag slog ut det. så nu dricker jag saft istället :) så kan jag hämta markus sen när han ringer också :)

imorgon ska jag till valbo och handla lite.
har många som fyller denna månad. först ut är mitt gullhjärta My som blir hela 1 år :) sen har vi jimmy (lillebror) som blir tjugo och sist men inte minst har vi lillasyster marie som fyller 18 :) ääääntligen :)

ska krypa ner nu o vänta på att markus ringer och ska hem :)
förhoppningsvis hörs vi imorgon !
kiss !


Kommentarer
Postat av: maalin

hello linda :)

hoppas allt ä bra med dej ? :)

vart jobbar du nu ?

kraam

2010-10-05 @ 15:56:19
URL: http://maalin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0