söndag, god morgon !

tusan, redan söndag :( jag vill att helgerna ska vara längre än vad dem är, man hinner ju tusan knappt med att göra något.
hur som helst, jag o markus gick upp vid tio, alltså för en halvtimme sedan. har precis ätit frukost, och nu ska vi snart gå ner till garaget och börja olja in alla utemöbler så dem är fina o fräscha även till nästa år :)

igår kväll så var vi ju hem till jossan och martin för att titta på lille erox :) och guuuuud så sööt han var :)
en riktig liten spillevink :) hihi ! gosade även lite mysan innan hon skulle göra kväller :)

efter det så åkte vi och köpte mat, thaimat. markus var sugen på det så då fick det bli det :)
till maten så började vi titta på beck filmen jag hyrde, och den var inte superbra..vi brukar älska beck men blev lite besviken på denna film faktiskt. efter mat o film så hoppade vi in i duschen innan vi skulle börja se på ena wallander filmen :) den var iallafall något bättre än beck filmen :)

vi gjorde nog kväller runt 12 kanske :) somnade gott och vaknade utvilad idag :P skööönt !

nu ska jag klä på mig lite skrotkläder och gå ner i garaget och hjälpa min prins :)

hörs nog senare !
kiss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0