söndag !

hoho !

helgen börjar lida mot sitt slut..men det har varit en bra helg iallafall :)
i fredags var det superlugnt, jag somnade efter idol vid tio, vaknade vid 9 igår, heeeelt utvilad :) superskönt !
vi var även på lite kalas i fredags eftersom jimmy fyllde år, och igår var vi och kalasade hos my, hon fyllde ju ett år :) goskruttan, hon fick en hello kitty bobby car av mig o markus :)

efter kalaset åkte vi hem, var hemma ett tag sedab skjutsade markus mig till emma. vi gjorde oss iordning o förfestade där lite innan vi gick vidare till lobby.
kajsa och fia anslöt lite senare :) supertrevlig hade vi :)
var faktiskt roligt inne på lobby också :)

idag mår jag jättebra :) tog cykeln vid tio och cyklade hem till jossan o martin :) umgicks lite med dem och tog enzo med mig hem också sen :P hihi ! så jag o enzo har varit hela dagen idag, har bl.a krattat på framsidan :)
fy tusan vad tråkigt det är att kratta !!!

markus o risto håller på i källaren, dem bilar bort 2dm cementkant..det låter förjävligt och jag hoppas verkligen att dem blir klara snart !

ikväll ska vi äta pizza, guud vad jag längtar :)

hörs sen !

Kommentarer
Postat av: matilda

jaaa fast sådär jätte bra va du ju inte på att upd här heller ;) sötnos!

se till att sätta lite fart på fingrarna nu :)



puss mat

2010-10-15 @ 12:52:31
URL: http://trillskan.blogg.se/
Postat av: rasken

Hej linda vilken fin hy du har kram. Rasken

2011-01-20 @ 20:25:00
Postat av: raska

hej rasken :) vad roligt att höra av dig ;) kram raska

2011-01-20 @ 20:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0