tisdag, äntligen !

sooom jag har längtat till tisdag eftermiddag. ikväll kommer jag kunna sova gott, inte ha något att oroa mig för.
för nu äääntligen har jag gjort provet som jag gruvat mig för så hemskt..hihi ! nu hoppas jag bara att det gick vägen :) men det tror jag :)

åkte och handlade efter jobbet, markus skulle ha lite olika ingredienser till maten han skulle laga.
idag slog han på stort o slog till med att göra föttfärslimpa, hemmagjord potatismos och kokta vitlöksstuvade morötter :) supergott var det, helt sjukt vad han kan min karl :)

är så sjukt trött i huvudet idag känner jag, skulle lätt kunna gå o lägga mig nu.
ska dock inte göra det, men snart så.
är nog provet som gått mig på nerverna, för gud så orolig jag varit. såååå skönt att ha det gjort nu !

när jag fått min iphone så lovar jag att bjuda på bilder, så håll ut !

nu ska jag krypa ned i soffan bredvid markus :)

ha det gott, krams !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0